Keuzes, keuzes, keuzes..

31 oktober 2016 - Nsoatre, Ghana

Na twee hele leuke weken met mijn ouders gehad te hebben kwam ik terug in het verblijf waar inmiddels 4 andere studenten waren.

Het zijn aardige meiden, maar ik zie ze weinig omdat zij op de scholen les geven.

Ik heb besloten om tegelijkertijd met hen mee terug te gaan naar Nederland. 2 weekjes eerder dan de planning. En nu zullen mensen vast denken ; joh, die 2 weekjes , wat is dat nou.

Inderdaad, dat is niks. Maar dat zou betekenen dat ik wéér 2,5 week alleen door zou moeten komen en dat zie ik niet zitten. Daar naast heb ik hier mijn ding gedaan. Ik heb onwijs veel dingen gezien, meegemaakt, gehoord, geproefd, gevoeld en nu is het klaar. Ben trots op mijzelf dat ik hier alsnog 13 weken ben geweest en alles eruit heb gehaald!

17 november hoop ik weer in Nederland te zijn.

1. Mechteld:
    31 oktober 2016
    We zien je gauw! Succes nog even!
  2. Ineke:
    31 oktober 2016
    En wij zijn zijn trots op jou!!
  3. Jantiene:
    31 oktober 2016
    Groot gelijk hoor meid,je hebt het super gedaan,wij zijn ook trots op je hoor!xx
  4. Esther:
    31 oktober 2016
    Nou je mag zeker trots zijn op jezelf.... dit doen niet veel mensen je na super gaaf wat je allemaal meegemaakt hebt, dat pakt niemand je meer af
  5. Jannie Vonk:
    Hoi Femke,

Het aller aller belangrijkste is dat met jou beslissing het gevoel goed is. Dan is het ook goed. Neem mijn petje voor je af. Nog even dan ben je thuis bij wie je lief is. Nog even volhouden.

Xx Jannie Vonk
  6. Luce Visser:
    31 oktober 2016
    Je kunt zeker trots op jezelf zijn. Ook op de keuze die je nu hebt gemaakt,
    je bent bij jezelf gebleven en dat is belangrijk. Succes nog even.