Waar zal ik eens beginnen..

26 augustus 2016 - Nsoatre, Ghana

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven..

Tot nu is het ons een beetje tegengevallen. Het is duidelijk zichtbaar dat wij niet de eerste studenten zijn die voor een lange periode hier zijn. Op het moment zijn we erg op zoek naar een daginvulling voor onszelf. De kinderen gaan namelijk pas op 12 september weer naar school en kunnen zichzelf heel goed vermaken hier.

We hebben alvast opgeschreven wat er in de omgeving te doen is zodat we de komende twee weken alsnog bezig kunnen zijn.

We zijn in ieder geval erg benieuwd naar de schooldagen die er aan komen, zodat we zelf ook een ritme hebben.

Ik had liever een heel enthousiast blog willen schrijven, maar ook dit is een kant van het verhaal. Kan het helaas niet mooier maken dan het is en op dit moment hebben we het even zwaar.

Ik ga er vanuit dat er verder veel leukere berichtjes komen dan deze!

Keep you posted!!

1. Sanne:
    26 augustus 2016
    Trots op jou!
  2. Ineke:
    27 augustus 2016
    Gaat vast goed komen als de kinderen er zijn.
    We kijken uit naar je mooie verhalen!!
  3. Jannie Vonk:
    28 augustus 2016
    Heb je even de tijd om ook aan klimaat te wennen. Als kinderen er zijn denk je misschien heel even terug aan deze rust periode. Komt goed.
  4. Opa MB:
    28 augustus 2016
    Hallo Meiden, eventjes in een duppie, nu dat zat er een beetje in. Jullie verwachtingen waren misschien wat te hoog. Maar kop op jullie zijn een paar flinke meiden . Je zult zien dat als het allemaal voorbij is je veel voldoening hebben dat je dit gedaan hebt. Jullie kunnen het!! Stuur me gauw een berichtje. Een hartelijke groet van. Opa MB
  5. Johan Muller:
    28 augustus 2016
    Hoi Femke ( en natuurlijk ook Kaylee).
    Misschien valt het begin wat tegen en had je direct heel druk aan de slag gewild en een hele hoop willen doen. In je enthousiasme was je al met een heleboel dingen bezig. En dat is ook heel mooi, maar misschien is het toch wel "verstandig" om in het begin even rustig aan te doen. Aan de omgeving en klimaat wennen en misschien ook wel aan het tempo te wennen. Het zal daar waarschijnlijker iets rustiger gaan dan hier in het "koude" kikkerlandje. Enne..... Nu heb je ook even rustig de tijd de omgeving te bekijken.
    Graag zie ik jouw avonturen en verhalen en leuke foto's tegemoet.
    Misschien dat er vandaag of morgen nog een leuk "boek" komt met: "De verhalen van het "meisje" uit het koude kikkerland"
    Groetjes van Jo
  6. Eva (pizza):